ایران

ایران

ایران
ایران

ایران

ایران

اس ام اس شهادت امام حسن عسگری (ع)


ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده متن پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه کنید... 

 


ادامه مطلب ...

***ترول!!***

بقیه ترول ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

راز هایی برای این که همواره از دید دیگران دوست داشتی بنظر برسید


نه سحر و جادوست و نه کار گردنبند مهره مار. آدم‌های دوست‌داشتنی و دلنشین، راز‌های دیگری دارند؛ راز‌هایی که اگر چشم‌تان را روی رفتار‌های دیگران ببندید از آنها بی‌خبر می‌مانید. دوست‌داشتنی‌ها آدم‌های اطراف‌شان را خوب می‌شناسند و می‌دانند از چه میانبر‌هایی می‌توانند بیشترین تاثیر را روی آنها بگذارند. پس اگر می‌خواهید شما هم به جمع دوست‌داشتنی‌ها وارد شوید، دنبال فوت و فن خاصی نگردید. شما باید آرام‌آرام شخصیت‌تان را الک کنید و ویژگی‌هایی که چشم دیگران را خیره می‌کند در خود نگه دارید. پس هر روز یک قدم به دوست‌داشتنی شدن نزدیک‌تر شوید.

 

ادامه مطلب ...

۹۹ میلیون رنگی که فقط زنان درک می‌کنند!


دانشمندان بر این باورند که برخی زنان قادر به درک ۹۹ میلیون رنگ بیشتر نسبت به میانگین معمول هستند که البته از آن آگاه نیستند.

به گزارش ایسنا، دکتر گابریل جوردن، محقق موسسه علوم اعصاب ۱۲ سال را بر روی ماموریتی برای یافتن یک انسان با دید ابرانسانی صرف کرده است.
بینایی یکی از پیچیده‌ترین احساسات بوده و چگونگی دریافت رنگ توسط چشم با سلولهای چشمی به نام مخروط انجام می‌شود. هر مخروط اجازه دیدن ۱۰۰ سایه را می‌دهد.
بیشتر افراد از سه نوع مخروط برخوردارند که با عنوان «سه رنگی» توصیف می‌شوند از این رو کل تعداد ترکیبات آنها حداقل یک میلیون است.


ادامه مطلب ...

پنتون رنگ سال 2013 را معرفی کرد

رنگ سال 2013, معرفی رنگ سال 2013

رنگ سال 2013 

This emerald green color swatch released by Pantone is
Pantone LLC's Color of the Year for 2013, beating out all the other shades of the rainbow.AP
مؤسسه رنگ «پنتون»، رنگ سال 2013 را تعیین و معرفی کرد.منبع مقاله فوق از واشنگتن پست است و همچنین خبر سال 2012 . مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، خود رنگ سبز ( زمرد) را به عنوان رنگ سال 2013 برگزیده است. تعریف پنتون از این رنگ که سیمبل رشد است سرزنده بودن درخشندگی. با شکوه بودن... است .همچنین این رنگ از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث افزایش احساس خوب بودن، تعادل و هماهنگی است.پر جنب و جوش و درخشنده: درست مثل طبیعت، سبز نگاهی خوب با رنگ روشن است. ست رنگی آن با زرد مملو از انرژی است.

رنگ مد سال 2013

رنگ سال 2013, معرفی رنگ سال 2013


ادامه مطلب ...

کمبود چه ویتامین ها و مواد معدنی شما را بی حال می کند؟

کمبود چه ویتامین ها و مواد معدنی شما را بی حال می کند؟
یک دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با بیان اینکه ضعف و بی حالی می تواند علل تغذیه ای داشته باشد تاکید کرد:

« آهن مهمترین ماده معدنی است که کمبود آن ضرورتا به شکل کم خونی بروز نمی کند بلکه از علائم اولیه کمبود این ماده معدنی مهم ضعف و بی حالی و خستگی مفرط و کاهش قدرت تمرکز و ضعف در کار کردن است.»
دکتر تیرنگ نیستانی گفت:«ضعف و بی حالی می تواند علل تغذیه ای داشته باشد بویژه اینکه کمبودهای تغذیه ای در دوره کنونی به شکل بالینی و آشکار کنترل شده است اما کمبود تحت بالینی یا کمبود حاشیه ای می تواند علائم گنگ و مبهمی داشته و در برخی مواقع خود را به شکل ضعف و بی حالی نشان می دهد.
ضمن اینکه یادمان باشد انرژی داشتن ، شادابی و فعالیت مرتبط به توده ماهیچه ای بدن می شود و افرادی که بضاعت توده ماهیچه ای آنها کم است با وجود وزن مناسب دچار ضعف و بی حالی می شوند.»

ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی امتحان رانندگی


کتاب الکترونیکی امتحان رانندگی آیین نامه مخصوص هنرجویان رانندگی!!!!!!



برای دانلود اینجا را کلیک نمایید


مخصوص موبایل جاوا



یک عکس جالب

گوشه دو تا چشماتون رو بکشید , چیزی که میبینید اسم عشق شماست!