ایران

ایران

ایران
ایران

ایران

ایران

تبریک

          
     



         میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

         حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)

         بر تمامی دوست داران آن حضرت تبریک و تهنیت باد











حسن بن جَهْم نقل می‌کند: به امام رضا علیه ‏السلام گفتم: مرا از دعا فراموش مکنید.

حضرت فرمود : گمان مى‌کنى که من فراموشت مى‏‌کنم؟

اندکى در خودم اندیشیدم و با خود گفتم: او براى شیعیانش دعا مى‏‌کند و من نیز از شیعیانش هستم.
آن‏گاه گفتم: نه، فراموشم نمى‌کنید.

فرمود : از کجا فهمیدى؟

گفتم : من از شیعیانت هستم و شما برایشان دعا مى‌‏کنید.

فرمود : آیا متوجّه چیز دیگرى جز این شدى؟

گفتم : نه

فرمود : هرگاه خواستى بدانى که نزد من چه جایگاهى دارى، ببین من نزدت چه جایگاهى دارم.


متن حدیث:

الحسن بن الجهم : قُلتُ لِأَبِی الحَسَنِ علیه ‏السلام : لا تَنسَنی مِنَ الدُّعاءِ .
قالَ : (أ)وَتَعلَمُ أنّی أنساکَ ؟
فَتَفَکَّرتُ فی نَفسی وقُلتُ : هُوَ یَدعو لِشیعَتِهِ وأنَا مِن شیعَتِهِ ، قُلتُ : لا ، لا تَنسانی .
قالَ : وکَیفَ عَلِمتَ ذلِکَ ؟
قُلتُ : إنّی مِن شیعَتِکَ ، وإنَّکَ لَتَدعو لَهُم .
فَقالَ : هَل عَلِمتَ بِشَیءٍ غَیرِ هذا ؟
قُلتُ : لا .
قالَ : إذا أرَدتَ أن تَعلَمَ ما لَکَ عِندی فَانظُر (إلى) ما لی عِندَکَ .



«اصول کافی جلد چهارم صفحه 270»





          




نظرات 1 + ارسال نظر
جکی چان سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 http://www.hbhdbbvgafffkfhg.com

43720202615531


فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

http://jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

http://jakichan.mihanblog.com




dadfcd

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد