ایران

ایران

ایران
ایران

ایران

ایران

کمی تفکرهم بد نیست!!

دیروز داشتی مردانه در میدان میجنگیدی . . .

امروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ، مو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی . . .
اهای پسر سرزمین من ...........

دختراااااااااااااااااااان سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد ، قوی باشد درسختی ها ، در دشواری ها همراه و همیارشان باشد انقدر قوی باشد که همه دنیا در برابرش کم بیاورد . . .

85491341133690891850.jpg

پیامبر(صلی الله علیه وآله) میفرمایند:

<خداوند، مردانی را که شبیه زن می‏شوند و زنانی را که خود را شبیه مرد قرار می‏دهند، نفرین کرده است>

نظرات 2 + ارسال نظر
H...Pesare ironi سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:33

واقعا جای تاسفه که بعضی از پسرای دختر نما رو ادم توی جامعه میبینی....
بنظر من 1 پسر ایرونی باید مرد باشه مرررررررررد...
بنظر من هر پسری که 1 تار از ابروشو بر میداره درواقع داره به همون مقدار از غیرت و مردونگیه خودش بر میداره....
مرررررررررسی

خواهش میکنم
پسر ایرونی ممنون که هم به وبلاگم و به این وبلاگ سر میزنی!!

خوشحال میشم که بازم نظراتتو ببینم

ف دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:39 http://zigzagwords.blogsky.com/

باعث تاسف

آره دقیقا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد