ایران

ایران

ایران
ایران

ایران

ایران

اس ام اس و جوک جدید



برای مشاهده متن اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید ...






اون چیه که راحت از جیب میاد بیرون …

گوشی های جدید GLX با جدید ترین آپشن روز دنیا هم اکنون در خدمت شما …

دیگه کسی آیفون و گلکسی نمی خره  !


----------------------------------------------------------------------------------------------------------



اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت حرف مفت میزنن !


 آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------



تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ، واسه همین میخوام تا جایی که توان دارم

امشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …



----------------------------------------------------------------------------------------------------------




من اگه مراد هم می شدم
زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !




----------------------------------------------------------------------------------------------------------



ما که هر وقت رفتیم آرایشگاه...
تا روپوشو انداخت رومون دماغمون خارید...




----------------------------------------------------------------------------------------------------------



شنیدم بهترین خواننده ساله 2012 جاستین بیبر شد!
اولش تعجب کردم،ولی یادم افتاد که فدراسیون فوتباله ایرانم شد بهترین فدراسیونه آسیا ...
هیچی دیگه سریعا شکم برطرف شد



----------------------------------------------------------------------------------------------------------



یکی از معضلات بزرگ من شب امتحان موقع درس خوندن اینه که دست خط خودمو نمیتونم بخونم..!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------



درس خواندن چیست ؟
عملی‌است که در آن
غذا خوردن،
تلویزیون تماشا کردن،
فیس بوک،
و اس ام اس زدن

همراه با کتابِ باز شده انجام میشود...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------




مامانم داشت سر نماز دعا میکرد من وارد اتاق شدم...

میگه خدایا همینو میگم....

منو میگی هنگ کردم...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------



شهرداری تهران برای چندمین بار از تهرانی های مقیم فیس بوک تقاضا کرد

اینقدر تو پروفایلشون ننویسن نیاوران...

به خدا نیاوران دیگه جا نداره




----------------------------------------------------------------------------------------------------------



در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد




----------------------------------------------------------------------------------------------------------




قبض برق زیاد اومده بود، نشون بابام که دادم ، یه سری تکون داد و پاشد رفت طرف کامپیوتر !

فک کردم رفت کامپیوترو داغون کنه …

منم رفتم نزدیکتر ببینم چیکار میخواد بکنه ، دیدم رفته تو گوگل نوشته:

آموزش دستکاری کنتور برق !!




----------------------------------------------------------------------------------------------------------



نمیدونم این چه مصیبتیه که من
نه میتونم شبا بخوابم نه میتونم صبحا از خواب بیدار شم!!!




----------------------------------------------------------------------------------------------------------



من اصلا به آنتی ویروس اعتقاد ندارم!
ویروسای لپ تاپم بر اثر کهولت سن از بین میرن..!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------



این که جدیدن هرکیو میبینی رو گوشیش پسورد گذاشته

نشون میده که مردم چقدر فضول شدن ! والا !


----------------------------------------------------------------------------------------------------------



دیگه سریال کره‌ای هم نمیزارن چند وقته قیمت اجناس تو چوسان قدیم از دستمون در رفته !!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------



هیچی بدتر از اون نیست که بدونی یکی یه جایی با یه آهنگی به یادت میفته...

و اون آهنگ کلاه قرمزیه:سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟!

از بس خر بودی تو اون رابطه ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد