ایران

ایران

ایران
ایران

ایران

ایران

روزت مبارک جوان ایرانی



جوانی ات

همچون "علی اکبر "

 سرشار از شور حسینی باد...

جوانی ات 
همچون







هدف



چند قورباغه از جنگلی عبور می کردند که ناگهان دو تا از آنها به داخل گودال عمیقی افتادند.

بقیه قورباغه ها در کنار گودال جمع شدند و و قتی دیدند که گودال چقدر عمیق است به دو قورباغه دیگر گفتند: دیگه چاره ایی نیست .شما به زودی خواهید مرد .
دو قورباغه حرفهای آنها را نشنیده گرفتند و با تمام توانشون کوشیدند تا از گودال خارج شوند.
اما قورباغه های دیگر دائما به آنها می گفتند که دست از تلاش بردارید چون نمی تونید از گودال خارج شید ?
به زودی خواهید مرد . بالاخره یکی از قورباغه ها تسلیم گفته های دیگر قورباغه ها شد و دست از تلاش برداشت .او بی درنگ به ته گودال پرتاب شد و مرد.
اما قورباغه دیگه با حداکثر توانش برای بیرون آمدن از گودال تلاش می کرد .
بقیه قورباغه ها فریاد می زدند که دست از تلاش بردار ?
اما او با توان بیشتری برای بیرون آمدن از گودال تلاش می کرد و بالاخره از گودال خارج شد.
وقتی از گودال بیرون آمد بقیه قورباغه ها از او پرسیدند : مگر تو حرفهای ما را نشنیدی ؟
معلوم شد که قورباغه ناشنوا است و در واقع او در تمام راه فکر می کرده که دیگران او را تشویق می کنند .

(من فکر می کنم میشه اینطوری برداشت کرد که نتیجه ی این داستان اینه که برای پیشرفت کسی جلوی تو رو نگیره و به حرفهای بقیه گوش نکرد،اگر خواستن جلوت رو بگیرن...به هدفت فکر کن - باید ناشنوا بود)



شمارش...


صدای اتاق شمارش آرا:]
روحانی روحانی روحانی روحانی روحانی روحانی قالیباف روحانی روحانی روحانی روحانی قالیباف روحانی روحانی ولایتی روحانی روحانی جلیلی روحانی جلیلی قالیباف روحانی روحانی روحانی، بچه‌ها اینجارو!! غرضی

شاعر


یه تریپی شاعرا دارن که میگن:

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی...

من موندم این که اینقدر تلاش کرده که نبینه چرا خودشو لو میده؟؟؟؟

جاستین


دوستی‌ نوشته...... قابل توجه کسانی که از جاستین بیبر متنفر هستند

من زندگیم را مدیون جاستین هستم!

در نهم مارس 2009 شش ماه بود که بعد از یک تصادف وحشتناک در کما بودم.

روزی پرستار من رادیو را برای آهنگ جاستین روشن کرد.

خب من از جای خود بلند شدم و رادیو را خاموش کردم!!!
25r30wi25r30wi

چندتا؟؟



رئیس جمهور آیندمون چند تا لایک داره ????

نرم افزار فارسی اطلس گیاهان میوه ها ، سبزیجات و گیاهان دارویی

در این پست نرم افزار فارسی بسیار مفید و پر کاربردی را  تهیه کرده ایم. این برنامه فارسی که  اطلس گیاهان نام دارد اطلاعات مفیدی را در مورد گیاهان به شما می دهد. از جمله این اطلاعات می توان به خواص دارویی ، خواص غذایی و ضررهای احتمالی انواع گیاهان ، میوه ها و سبزیجات اشاره کرد.



نرم افزار گیاهان دارویی


حجم فایل: 17mg


برای دانلود اینجا را کلیک کنید...


از 3sot download



بازی کلاه قرمزی در تهران ۲ برای گوشیهای آندرویدی

بازی ” کلاه قرمزی TehRun2 ” نام بازی جدیدی است که برای گوشیهای آندرویدی ساخته شده است. کلاه قرمزی ، پسرعمه زا ، پسرخاله ، ببعی و فامیل دور کاراکترهای این بازی هستند که در ابتدا می توانید یکی از اینها را انتخاب کرده و سپس شروع به بازی کنید. داستان بازی محله های تهران را به تصویر می کشد و باید با جمع آوری سکه ها و آیتمهای دیگر امتیاز جمع کنید....



کلاه قرمزی تهران2


حجم فایل: 27.3 MB



برای دانلود اینجا را کلیک کنید...



رمز فایل در صورت نیاز:www.3sotdownload.com