ایران

ایران

ایران
ایران

ایران

ایران

آیت‌الله استادی: شرکت در مراسم‌های عزاداری باید زندگی شیعیان را متحول کند


قم, استادی, عزاداری

امام جمعه قم گفت: اگر بخواهیم مشمول عنایات بیشتر اباعبدالله شویم باید نسبت به پیروی از ایشان اهتمام داشته باشیم و با شرکت در مراسم‌های عزاداری در زندگی ما تحول ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله رضا استادی امشب در جمع زائران و عزاداران حرم حضرت معصومه (س) با تسلیت عاشورای حسینی، اظهار داشت: زندگی شیعیان باید برای همگان الگو بوده و این انتظار به حقی است که ائمه اطهار (ع) از ما دارند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) امروز از ما انتظار دارد که از ایشان حمایت کنیم و ورع، تقوا، پرهیز از گناه، حفظ زبان و... به معنای حمایت از ایشان است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه زندگی سالم و ناسالم را از یکدیگر تشخیص می‌دهند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه به تعلیمات بیش از پیش این مکتب عنایت داشته باشیم.

آیت‌الله استادی بیان داشت: هرچه بی‌مبالاتی بیشتر شود برای خودمان و نسل آینده ضرر دارد و هرچه توجه ما به دین بیشتر باشد سعادت دنیا و آخرت خود را تامین خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: ‌باید بهتر دین‌داری کنیم و اگر فردا فرزند ما فرزندی دین‌دار شد در هر عبادت، زیارت و عزاداری او شریک باشیم.

امام جمعه قم در پایان عنوان کرد: اگر بخواهیم مشمول عنایات بیشتر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شویم باید نسبت به پیروی از ایشان اهتمام داشته باشیم و با شرکت در مراسم‌های عزاداری در زندگی ما تحول ایجاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد